Ob Svetovnem dnevu knjige, ki ga UNESCO praznuje 23. aprila, smo se pridružili globalnemu praznovanju branja, založništva ter zaščiti avtorskih pravic in intelektualne lastnine.
Z učenci smo se posvetili ustvarjanju posebne knjižice, v katero so zapisovali zgodbe, pravljice in pesmi o miru. Svojo knjižico je vsak učenec ilustriral na podlagi zapisanega besedila ter ga opremil z naslovom svoje pripovedi. Tehnika je bila poljubna.
Poleg ustvarjanja knjižice smo organizirali tudi bralne urice, kjer so učenci med seboj delili svoje najljubše knjige in si izmenjevali vtise ter ideje za nadaljnje branje. Skozi to interaktivno izkušnjo, smo spodbujali medsebojno sodelovanje, kritično razmišljanje in razvoj bralne kulture med mladimi. Ta dan smo posvetili praznovanju moči besede in njenega pozitivnega vpliva na naše življenje in svet okoli nas.
Poleg ustvarjanja knjižice in bralnih uric, smo se med učenci pogovarjali tudi o pomenu Svetovnega dneva knjige. Skupaj smo si ogledali članke na spletu, ki so osvetlili zgodovino in pomen tega praznika ter predstavili različne načine, kako po svetu praznujejo ljubezen do knjig. To je bil eden od načinov, kako smo širili zavedanje o pomembnosti branja in spodbujali učence k raziskovanju ter razmišljanju o vplivu knjig na naše življenje.
Skozi ustvarjalni process, smo spodbujali ljubezen do branja in pisanja ter izražanje idej ter čustev skozi besedilo. S tem smo prispevali k promociji kulture miru in medsebojnega razumevanja, ki je temeljna vrednota ob praznovanju Svetovnega dneva knjige.
Dejavnost ob praznovanju Svetovnega dneva knjige je bila uspešna, saj je spodbudila učence k ustvarjalnosti, medsebojnemu sodelovanju ter raziskovanju sveta knjig. Ugotovili smo, da je pomembno spodbujati ljubezen do branja že od najzgodnejših let ter učencem omogočiti prostor za izražanje in deljenje svojih misli ter idej skozi besedilo. Za prihodnje podobne dejavnosti je priporočljivo še dodatno promovirati dogodek med učenci ter vključiti več raznolikih dejavnosti, ki bodo še dodatno bogatile njihovo izkušnjo. Ta dejavnost je bila dragocena za spodbujanje ustvarjalnosti, bralne kulture in medsebojnega sodelovanja med učenci ter je prispevala k bogatitvi njihovega učnega okolja.
Mentorica: Mojca Cimerman